Tälle henkilölle Ifin huippukasko maksaa yli 1 100 euroa vuodessa ja myös Ifin liikennevakuutus on kallein. Halvimman kaskon myöntää Folksam, mutta edullisimman liikennevakuutuksen saa Paikallisosuuspankeista ja Säästöpankeista, joiden hinnat ovat samat. Ilman alennuksia pankkien kaskon ja liikennevakuutuksen yhteishinta on halvin.
Laita viestin otsikoksi Kilsa ja ilmoita seuraavat tiedot: ajoneuvon rekisteritunnus, tämänhetkinen mittarilukema, kuinka paljon ajat vuodessa ja ajaako autoa alle 25-vuotias. "Mulla tulisi 10 tkm ajoilla säästöä tosin vain 20€/v, koska kun otin vakuutuksen niin oli joku tarjouskampanja voimassa.
Kortti on, autoa ei. Auto ollut vakituisesti käytössä viimeksi 2006 paikkeilla. Ajan satunnaisesti autoa jokusen päivän vuodessa, eli ajotuntuma ei ole mikään optimaalinen mutta pysyy kuitenkin joten kuten yllä. Viimeksi autoa ajoin joskus kesällä.
Toivottavasti tekee töikseen joitain edustushommia, missä pitää olla siistinä. :O Joo, en minäkään ymmärrä, miksi pitää satsata autoon "miljoonia" .
Suunnittelen parhaillaan vaihtavani autoa: vaihtoehtoina Ford Focus tai Peugeot 307 (ehkä 407, kun se tulee markkinoille). Noiden kilometrien lisäksi tulee nykyisin jonkin verran työajoa pienoisbusseilla (VW ja Toyota, eri malleja) ja maastureilla.
Harvahan sitä autoa lähtee ostamaan pelkästään työajeluita varten, ainakin omat laskelmat lähtee siitä että auto on jo olemassa. Itse olen laskeskellut että tuollaisen yli 100 000 km ajetun ja 14 000 euron arvosen dieselauton arvo laskee enintään parisen tonnia vuodessa ja siitä alenemisesta suurin osa tulee omista ajoista.
Truck, SUV and Car Performance Parts & Accessories. We've Got You Covered.
Ehdittekö tekemään muuta kuin istumaan autossa kaiket päivät? Ja kaikkien autot kestäny ilman remonttia älyttömiä ajomääriä, joopa joo. Mä en aja vuodessa paljoa, mutta aina on autot ollu hajalla milloin mistäkin. Diesel paketti Eskoon tuli 340 000 kunnes kyllästyin vikoihin joita ei viitsi edes luetella.
Paljon vaikuttaa se, miten ajaa ja miten autoa pitää. Tekniikan kun pitää kunnossa, nivelet välyksettöminä ja öljyt vaihtaa kerran kuussa, mikäs noilla on kiikutellessa. Kilometrejä tulee 50 000 - 60 000 vuodessa, eli suunnilleen jakohihnan vaihtoväli. Tonnin verran menee osiin vuodessa, ja muutaman ehtoopuhteen verran aikaa
Kukaan ei tarvitse niin kallista autoa että se pitäisi ostaa rahoituksella tai lainalla. Ostin 3000 € auton 3 vuotta sitten. Ostohetkellä kilometrejä oli 200000 eikä vuosien saatossa ole ollut mitään isoja vikoja, tarvitsee huoltaa vain kerran vuodessa. Kilometrejä meillä tulee vuodessa n. 10000. Helpottaa kovastikin elämää.
Ja kuinka kauan sulla on ollut ajokortti? Katkaise hakusana *-merkillä, jotta saat eri taivutusmuodot mukaan. Hae vain otsikoista
Ehdittekö tekemään muuta kuin istumaan autossa kaiket päivät? Ja kaikkien autot kestäny ilman remonttia älyttömiä ajomääriä, joopa joo. Mä en aja vuodessa paljoa, mutta aina on autot ollu hajalla milloin mistäkin. Diesel paketti Eskoon tuli 340 000 kunnes kyllästyin vikoihin joita ei viitsi edes luetella.
パキポディウム グラキリス 太ら せ 方
人妻 ol の 誘惑 潮吹き オフィス 今井 真由美
と よ す 洛 味 堂 お 楽しみ 袋
ごぼう 茶 の 効能 効果
柳沢 慎吾 痩せ た
防音 フェンス す やや 効果
コーキング の 剥がし 方
されど 私 の 人生 コード
サザエ さん の 家 住所
国士舘 大学 偏差 値 上がっ た
パキポディウム グラキリス 太ら せ 方
人妻 ol の 誘惑 潮吹き オフィス 今井 真由美
と よ す 洛 味 堂 お 楽しみ 袋
ごぼう 茶 の 効能 効果
柳沢 慎吾 痩せ た
防音 フェンス す やや 効果
コーキング の 剥がし 方
されど 私 の 人生 コード
サザエ さん の 家 住所
国士舘 大学 偏差 値 上がっ た